XIX Sesja Rady Gminy Czarna Dąbrówka
- Data posiedzenia
- 25-11-2025, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Gminne Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe
- 1a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- 1b. przyjęcie porządku obrad sesji
-
1c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
- 2. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.
-
3. Podjęcie uchwał w sprawie:
- 3a. przekazania petycji dotyczącej uregulowania statusu prawnego drogi łączącej miejscowość Osowskie i Brzezinka wg druku nr 145;
-
3b. rozpatrzenia petycji z dnia 16 września 2025 roku dotyczącej pomników przyrody na terenie gminy Czarna Dąbrówka wg druku nr 146;
-
3c. przyjęcia „Aktualizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2026-2029 z uwzględnieniem perspektywy do 2033 roku” wg druku 147;
-
3d. przystąpienia Gminy Czarna Dąbrówka do porozumienia na rzecz wspólnego zrealizowania przedsięwzięcia pt. „Rozwój Kaszubskiego Klastra Energetycznego – etap II” wg druku nr 148;
-
3e. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 149;
-
3f. pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg druku nr 150;
-
3g. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2026 w Gminie Czarna Dąbrówka wg druku nr 151;
-
3h. opłaty miejscowej wg druku nr 152;
-
3i. opłaty targowej wg druku nr 153;
-
3j. określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2026 rok wg druku nr 154;
-
3k. zmiany uchwały Nr XXIX/341/2021 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 18 października 2021 r. w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso wg druku nr 155;
-
3l. przyjęcia „Rocznego programu współpracy Gminy Czarna Dąbrówka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026” wg druku nr 156;
-
3m. zmian w budżecie gminy na 2025 rok wg druku nr 157;
- 3n. wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2025 – 2040 wg druku nr 158.
- 4. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
- 5. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
- 6. Zapytania Radnych, wolne wnioski.
- 7. Zapytania Sołtysów i zaprtoszonych gości.
- 8. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.
- 9. Zakończenie Obrad Sesji Rady Gminy.